lunes, 21 de diciembre de 2015

Dia 3. Oumoul, Cristina, Loveneet i Sílvia.

Hola a tots,


Sóc la Sílvia Montero estudiant de 3er grau de Química a la UdG i m'estreno en el blog per explicar-vos les coses que fem la meva mentorada, la Loveneet Kaur i jo. 

La Loveneet Kaur té 14 anys i és de la Índia però viu a Santa Coloma de Farners amb els seus pares i el seu germà petit des de fa 1 any. 

A la Loveneet li agrada molt el futbol però no el sol jugar gaire. 


El primer dia que vam quedar em va ensenyar el poble i una església india que hi ha a Santa Coloma. 


El segon cop vam anar a jugar a futbol vam brenar i vam anar a fer un volt per Santa Coloma, vaig conéixer a la família també i vaig sopar a casa d'ells. 

El tercer cop que vam veure's vam anar a jugar a futbol i més tard vam quedar amb una altra mentora i mentorada, la Cristina Juanola i la Oumoul, ens vam fer fotos les 4 vam brenar juntes i vam anar a veure l'entrenament de futbol del Santa Coloma, ja que el cosí petit de la Oumoul hi juga. 



No hay comentarios:

Publicar un comentario